Pages

Tuesday 18 October 2011

SUNYI NYERRR XDE AWEK.HAHA

emmm,klu tgk org lain dok brkepit ngn awek,tetibe je rase jeless..ak nk gak ada org yg ambil berat pasal ak,msg2 ngn ak,bersayang2..apakan daya,xde lak org nk kat aku,hahaha,xpaham ak..ak ni jns yg xpndai nk cari awek kot..xkan la nk tggu awek ejas ak,smpi mati pom xde la org nk ejas ak,da la rupa xde,harta pom mmg xde..sob2,tetibe je tacing..tapi ak ad prinsip ak sndri,pegi mmpus la org nk ckp pe,asal ak tau ap yg aku wat,diorg sedap2 mngata aku,diorg bkn dok tmpt aku pom..ak bukan cm diorg...klu dok sorg2,tringat lak kat awek2 ak yg lepas..rndu lak rasenye,maafkan abg syg,abg xleh nk bhagiakn syg cm org lain....sedih2..ak ada kwn2 je yg leh wat ak hepi..wlupom ak ad byk masalah yg mengigit2 kotak fikiran ak,bila ak dok ngn mmber2 ak,ak rase tenang n hepi je..terima kasih kawan2..tp klu tgk umur ak da 23,masok je tahun depan da jd 24..tua bebenor da aku..xkan la ak nk idop single smpi bila2..xpela,nnti ak da keje,keewangan ak da stabil,insyallah,ak akn cari penyeri idop ak n ak jnji,ak akn wat die wanita plg bhagia dlm dunia ni..ak akn bhagiakan nya smampu aku leh..tp skrg ni mmg ak ssh nk pk pasal awek2 ni,trlalu bnyk lg bnda2 yg perlu ak pk..emmmm..tp ak tringin nk ad awek yg leh trima ak seadanya skrg..yg faham situasi ak..yg leh ak kongsi sume masalah aku..yg leh bhagiakan ak..ak pom manusia biasa..mmg ad perasaan cm2..tp ak trpaksa lupakannya..susah nk cari pompuan cm2 skrg..pompuan skrg kbyakan trlalu mmilih..nk yg kaya,hensem..ak ni da la rupa xde,naik moto buruk je..sape nk bro..tp ak herannya,bila ak nk rapat ngn pompuan,msti diorg ckp ak ni playboy,sedangkan ak ni sorg awek pom xde,alasan diorg,sbb ak ni artis kat uitm,melalak2 ats pentas,msti rmi pminat...aiiishhhhh,manenye????xde pom la,ak cm org biasa je,malah lbh rndah dr llaki2 biasa lain..diorg klu nk kuar dating ngn awek,ada kete,aku ni???cmne nk brdating,naik moto buruk je..hahaha..emmm,susah2,xpela..ak yakin,suatu ari nnti,tuhan akn kurniakan org yg leh serikan ati aku yg sunyi ni,ALLAH 2 maha adil n pnyayang..ak juz perlu selesaikan ap yg aku perlu slesaikan,perlu hbskan ap yg ak mulakan..pasal awekk..blakang kire.huhu

2 comments:

  1. xpe.. slow2 ep.. insyallh akn ad la 2 pnyeri hdup abg izat.. huhu.. sy akn doakn kebhagiaan abg izat.. =_ no tacing2 ep..

    ReplyDelete
  2. HAHAHA,TQ NURUL HAKIMAH,XDE LA TACING2,TP TRASA SKET2 JEK.HEHEHE,TQ :)

    ReplyDelete

GaTaLkAn TaNgAn AnDa UtK KoMeN.HaHa